Translate

onsdag 1 maj 2013

Violdoft

En varm o solig första maj har det varit. Hängmattan har kommit ut och jag har legat och dåsat i solen. Vill inte gå in när kvällen kommer, kan inte få nog av allt det vackra. Går varv efter varv i trädgården, måste bara...... innan jag går in...... bara lite till..... och hur går det för..... kanske ska jag vattna pionerna.... eller så lite krasse..... innan jag går in till slut.... ska bara hämta lite ved till öppna spisen först... och sniffa lite violdoft på vägen. Är det morgon snart igen?

3 kommentarer:

  1. Å så härligt att ligga i hängmattan...Här har jag börjat rensa upp lite i mina rabatter med och sakta men säkert börjar det blomma även här :))

    SvaraRadera
  2. Våren är kommen. Härligt!
    /SA

    SvaraRadera
  3. Du hade en utmaning på bloggen min i gårdagens inlägg .Visst är det härligt nu ,kram Nette

    SvaraRadera